Shop Mobile More Submit  Join Login
Angriest Gamer You Ever Heard by cool-slayer Angriest Gamer You Ever Heard by cool-slayer
...He's the Angry Nintendo nerd, he's the angry Atari Sega Nerd, he's the Angry Videogame Nerd!

Just threw some quick, lazy colors on a sketch I did today. Hope you guys like it!

Angry Videogame Nerd is, and belongs to, James Rolfe.
Add a Comment:
 
:iconthe-lest:
the-lest Featured By Owner Apr 16, 2008  Hobbyist Digital Artist
this is class, i can't stop laughing at his angry face! is that someone in particular or a made-up persons face?
Reply
:iconcool-slayer:
cool-slayer Featured By Owner Apr 18, 2008  Hobbyist Digital Artist
it's a real person, called James Rolfe. He makes video reviews of old games under the persona of Angry Videogame Nerd, they're very funny (if you don't mind a bit - ok, a lot - of cussing) :P [link] this is his myspace, it has links to all his videos, so if you want, check it out! I'm very glad you liked this drawing, thanks for faving it ;)
Reply
:iconcosmic-rocket-man:
Cosmic-Rocket-Man Featured By Owner Apr 16, 2008  Hobbyist Traditional Artist
Aww catita ver uma nova deviation tua!.. Adoro a expressao e como pintaste o rosto (like i told ya before :P).. looks awesome girl! .. and.. awww, who told me about this NERD dude in the first place hem?? :) .. :hug:





..and yes i have a new computer now :eyes:
Reply
:iconcool-slayer:
cool-slayer Featured By Owner Apr 18, 2008  Hobbyist Digital Artist
awww ainda bem que gostaste... foi só um esboçozito simples, mas gostei dele e resolvi pintar... fiquei muito contente por teres achado catita :) :hug:

e agora, porque sou assim fixola (or do I just want you to suffer?), vou-te mandar links do Manos, The Hands of Fate!

[link] review!

[link] as 5 piores falas do filme - se bem que isto é discutível...

[link] o belo do filme propriamente dito!!

[link] e agora o filme comentado no Mystery Science Theater 3000, ainda não vi este vídeo mas ouvi dizer que tem umas piadolas e coiso, por isso vou ver.

Agora estás por tua conta! Will you watch it and feel the pain? :XD:

[link] :)
Reply
:iconcosmic-rocket-man:
Cosmic-Rocket-Man Featured By Owner Apr 23, 2008  Hobbyist Traditional Artist
pois o filme parece ser ESPECTACULAR!!!
quero ver pois entao um dia contigo :eyes:
mmm.. quer dizer.. nao t kero fazer passar plo HORROR d ver isso d novo :O

;)

mas o tipo desse ultimo link é parvo ou ké?? olha ele pa li com consolas repetidas e tudo.. pffff.. e nem tem a Nintendo Wii... loser.. pfff.. er.. mmm...

ok.. actually i hate that lucky bastard....

:\

e já k tou a falar d consolas e esta é a deviation do NERD pois acho k este link bem mesmo a calhar ;) [link]


:hug:
Reply
:iconcool-slayer:
cool-slayer Featured By Owner Apr 23, 2008  Hobbyist Digital Artist
pois olha, em falar em consolas, finalmente dediquei-me a investigar um pouco (5 minutos no google) e consegui descobrir que raio era a consola da Nintendo que eu tinha quando era piquena... parece que se chamava Game & Watch [link] e a minha era o jogo Green House... [link] que nostalgia olhar pa isso agora :) a ver se pergunto ao poder maternal onde raio enfiou a bela consolazinha, que sempre é um item de valor sentimental! @_@

deixa cá ver esse vídeo do Nerd, que é grandinho e tudo :dance: :hug:
Reply
:iconcosmic-rocket-man:
Cosmic-Rocket-Man Featured By Owner May 23, 2008  Hobbyist Traditional Artist
Pois quero um dia jogar nesse Game&Watch pa bater o teu record e QUEM SABE chegar ao fim do jogo!! nesse caso serei conhecido por ser a UNICA PESSOA A ALGUMA VEZ terminar um jogo destas maquinetas... i trully bealive that who invented this games was just messing with kids brains by MAKING THEM THINKING that one day, ONE DAY anyone would end one of this things.. "yeah lets make the game go FASTER AND FASTER till those kids brains FREAKING MELT MUHAHAHAHA!".. and YES im really quoting the dude who invented this.. that guy got issues...


ho well.. :\



[link] shit.. this got to be the worst joke stumble ever give to me.. damn.. c'mon stumble.. make me at least SMILE dammit!

[link] nop.. still nothing.. try harder stumble!

[link] DAMN! THAT GUY ITS A BLOODY GENIUS!! @_@


:hug:
Reply
:iconcool-slayer:
cool-slayer Featured By Owner May 27, 2008  Hobbyist Digital Artist
hahaha verdade... nestes joguinhos o que acontece sempre é começar a ser mais rapido e mais rapido até os dedos começarem a arder de tanta velocidade de carregar nos botões, e a nossa vista se tornar um borrão indistinto... bloody pointless!! they were mocking us!! :noes:

hahaha sim, essa primeira tira é apenas deprimente... stumble can be weird...
thinking putty!! não sei porquê, o nome faz-me pensar que aquilo é na GIRO e que eu preciso de comprar algum. Não sei que utilidade teria para essa caca, mas PRECISO. O tipo lá arranjou uma utilidade catita, sim senhor =P

agora é a minha vez de mandar umas caquinhas ;)

[link] hmmmm SOMEHOW I don't think this movie would be that cool...

[link] this doesn't seem right :\

[link]

[link] alguns desenhos catitas pa t-shirts :)

[link]

:hug:
Reply
:iconcosmic-rocket-man:
Cosmic-Rocket-Man Featured By Owner Jun 17, 2008  Hobbyist Traditional Artist
aw.. adorei akeles desenhos pa t-shirts.. tanta ideia catita k pa li vai.. muito giro mesmo :)


[link]
mais um link po novo do nerd... na deviation do nerd pois claro :eyes:


:)
Reply
:iconcool-slayer:
cool-slayer Featured By Owner Jun 17, 2008  Hobbyist Digital Artist
ai o nerd ali todo trekkie, com a roupinha da federação :lol: por acaso sempre achei que as roupinhas da federação davam um pijaminha catita :eyes: yeeeeah :eyes: brigada pelo link :hug:

deixa lá ver links pa ti ;)

[link] ok, achei piada a esta historinha :lol:

[link] there's some baaaaad photos here

[link] lighthouse gummis... ooook...

[link] awwww this is... motivational... I guess... hmmm

[link]

[link]

:hug:
Reply
(1 Reply)
:iconmikkelsommer:
MikkelSommer Featured By Owner Apr 16, 2008
I love when he played that ridiculously difficult silver surfer game:D
Reply
:iconcool-slayer:
cool-slayer Featured By Owner Apr 22, 2008  Hobbyist Digital Artist
yeah, that game was impossible, you couldn't go against anything and you died with any hit... haha what were they thinking? There are a lot of his reviews that are great... I love the TMNT review (to the game, not the movies) and the Bible Games, the Power Glove... there are a lot of really cool ones :D
Reply
:iconhapycow:
HapyCow Featured By Owner Apr 16, 2008
His old nintendo reviews are fantastic. :P He seems a lot less angry nowadays..(I watch him on youtube, he's mostly just tapping into his movie buff side) possibly because he's more mature. :XD: Wait, I would think that'd make him more angry..hm.

Anyway, love it..any picture with texture makes me squeal a little. I love the controller too!
Reply
:iconcool-slayer:
cool-slayer Featured By Owner Apr 21, 2008  Hobbyist Digital Artist
His reviews haven't been as funny lately, but the last couple of videos were pretty cool! You have to follow him on GameTrailers, that's where he's been uploading his more recent game reviews. You can go to his myspace page and he has links there to all the reviews :nod:

I'm really glad you liked this pic! I did it for fun, so I'm glad other people dig it as well. I just couldn't resist drawing him!
Reply
:iconwonderdookie:
WonderDookie Featured By Owner Apr 14, 2008  Hobbyist Artisan Crafter
haha. Great job on the expression. He almost looks like he's so angry he's pooping.
Reply
:iconcool-slayer:
cool-slayer Featured By Owner Apr 21, 2008  Hobbyist Digital Artist
hahahaha now that I think about it, yes it does :XD: that made me laugh haha I'm glad you liked it! :highfive:
Reply
:iconcaptainkpeanuts:
CaptainKPeanuts Featured By Owner Apr 14, 2008  Hobbyist General Artist
lol cool!! i am an angry video game nerd aswell...angry that my old nintendo is at the momment refusing to work! dammnit i wanna play sper mario bros!
can i just say that i LOVE how you draw the controller for the nintendo! it looks amazing
Reply
:iconcool-slayer:
cool-slayer Featured By Owner Apr 17, 2008  Hobbyist Digital Artist
haha I know how that feels, but it's cool you still have your old nintendo! I only have my old Genesis, and it's not even at my house. Sometimes I get the urge to play in it.
Glad you liked this, as always I appreciate it! :)
Reply
:iconcaptainkpeanuts:
CaptainKPeanuts Featured By Owner Apr 17, 2008  Hobbyist General Artist
yeah it is cool, and i might be able to get it to work next time i'm home!!
oooh cool, it's annoyinh when you get an urge to play something that you have somewhere else or that you play over a mates house (like guitar hero that my brother has and i don't)
yes i think it's awesome!
Reply
:iconsaylem:
saylem Featured By Owner Apr 14, 2008  Professional Digital Artist
hahahahahahahaa! I laughed a lot with this one! Great expression!
Reply
:iconcool-slayer:
cool-slayer Featured By Owner Apr 18, 2008  Hobbyist Digital Artist
I'm glad you liked it and that it made you laugh :highfive: that's what I wanted, to make it funny! thanks so much!
Reply
:iconoreetobandito:
OreetoBandito Featured By Owner Apr 13, 2008
NINTENDORK XDD
Reply
:iconcool-slayer:
cool-slayer Featured By Owner Apr 14, 2008  Hobbyist Digital Artist
glad you liked it! :lol:
Reply
:iconoission:
Oission Featured By Owner Apr 13, 2008  Professional Digital Artist
Que mais posso dizer... lol
Reply
:iconcool-slayer:
cool-slayer Featured By Owner Apr 14, 2008  Hobbyist Digital Artist
:D pois graças ao xor angry videogame nerd também já dei umas boas risadas já! :)
Reply
:iconbuuya:
Buuya Featured By Owner Apr 12, 2008   Digital Artist
You rock the retro style :lol:
Reply
:iconcool-slayer:
cool-slayer Featured By Owner Apr 16, 2008  Hobbyist Digital Artist
why thank you very much! :bow: I'm so glad you think so!
Reply
:iconbuuya:
Buuya Featured By Owner Apr 20, 2008   Digital Artist
no problem :)
Reply
:icondracochik16:
dracochik16 Featured By Owner Apr 12, 2008  Hobbyist Traditional Artist
he is a real person or a fictional character? ..is he always angry? :)
Reply
:iconcool-slayer:
cool-slayer Featured By Owner Apr 14, 2008  Hobbyist Digital Artist
he is a real person, he makes videos where he reviews old games that are very bad, that's why he's angry! His videos are very funny, well, in the beginning they were funnier, but you can check it out here: [link]
Reply
:icondracochik16:
dracochik16 Featured By Owner Apr 14, 2008  Hobbyist Traditional Artist
jaja I was looking at some of the videos...I mean every game back then sucks for sure :)
Reply
:iconmatttichenor:
MattTichenor Featured By Owner Apr 12, 2008
AwesomeAwesomeAwesomeAwesome
Reply
:iconcool-slayer:
cool-slayer Featured By Owner Apr 18, 2008  Hobbyist Digital Artist
glad you dig it, Matt! :highfive:
Reply
:iconmagic-al:
Magic-AL Featured By Owner Apr 12, 2008
hahaha- its the old nintendo hand held controller...
Reply
:iconcool-slayer:
cool-slayer Featured By Owner Apr 14, 2008  Hobbyist Digital Artist
Yes it is, fitting, since the angry videogame nerd reviewed some old Nintendo games. :)
Reply
:iconkkarasu:
KKarasu Featured By Owner Apr 12, 2008
he sure looks angry...............

he would prefere eat a buffalo diarrea insted of playing crappy nintendo games........ewwwwwwwwwwwwww
Reply
:iconcool-slayer:
cool-slayer Featured By Owner Apr 16, 2008  Hobbyist Digital Artist
hahaha that he would... that he would. The nerd rocks! :dance:
Reply
:iconascadae:
Ascadae Featured By Owner Apr 12, 2008
Esse comando quase parece a da Master System, uma consola da Sega que eu tenho xD
Reply
:iconcool-slayer:
cool-slayer Featured By Owner Apr 16, 2008  Hobbyist Digital Artist
a master system foi a 8-bit que saiu da Sega pa fazer concorrência à Nintendo... nunca tive uma, mas tinha uma colega que tinha e cheguei a jogar nela o belo Alex Kid, muitas horas de diversão! :XD: e sim, os comandos são pareciditos :)
Reply
:iconvelica:
Velica Featured By Owner Apr 12, 2008
Be cool. Be old school.
Reply
:iconcool-slayer:
cool-slayer Featured By Owner Apr 18, 2008  Hobbyist Digital Artist
hell yeah :D por acaso gosto das consolas old school. ainda tenho a minha mega drive a uso :)
Reply
:iconartemisio:
artemisio Featured By Owner Apr 12, 2008
muahahah it's him, it's him! XDD
Reply
:iconcool-slayer:
cool-slayer Featured By Owner Apr 16, 2008  Hobbyist Digital Artist
yes, it's him! haha I just had to draw him. He has so many characteristic facial expressions. glad you liked it! :highfive:
Reply
:icongarin2010:
Garin2010 Featured By Owner Apr 11, 2008   Digital Artist
LOL this guy makes meh rofl
Reply
:iconcool-slayer:
cool-slayer Featured By Owner Apr 14, 2008  Hobbyist Digital Artist
me too, although I prefer his older videos... :) glad you liked it!
Reply
:iconiumazark:
iumazark Featured By Owner Apr 11, 2008  Professional Digital Artist
saudade de vc , i desse joystik também AHUAUHAHUAHU muito bom
Reply
:iconcool-slayer:
cool-slayer Featured By Owner Apr 18, 2008  Hobbyist Digital Artist
verdade, também tenho saudades de jogar numa nintendo velhinha :) muito obrigada, ainda bem que gostaste! como está tudo contigo? dá notícias! ;)
Reply
:iconxeno-striker:
Xeno-striker Featured By Owner Apr 11, 2008  Professional Digital Artist
HE'S SO PISSED!!... I LIKE! :3
Reply
:iconcool-slayer:
cool-slayer Featured By Owner Apr 18, 2008  Hobbyist Digital Artist
haha yeah, he's always pissed! I had to try and draw him like that :) I'm glad you liked it, thanks so much!
Reply
:iconxeno-striker:
Xeno-striker Featured By Owner Apr 18, 2008  Professional Digital Artist
:3
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 11, 2008
Image Size
153 KB
Resolution
567×687
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,501
Favourites
107 (who?)
Comments
92
Downloads
67
×